loading...
پایان نامه ، پروژه ، فایل فلش و روت گوشی
حسین بازدید : 94 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
دانلود گزارش كار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان یادگیری Java Script و نرم افزار Flash
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66
گزارش كار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان یادگیری Java Script و نرم افزار Flash

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر

گزارش كار آموزی رشته کامپیوتر با عنوان یادگیری Java Script و نرم افزار Flash

محل كار اموزی:شركت داتكو

آشنایی كلی با مكان كار آموزی و ارزیابی بخش های مرتبط
شبکه نرم افزاری دات کو ، واقع در خیابان میرداماد ، در مکانی شیک و آرام به امور نرم افزاری در زمینه‌ی تبلیغات مشغول میباشد.در این شرکت یک اتاق کار مجزا برای طراحان و امور برنامه نویسی در نظر گرفته شده است و بخشهایی از قبیل بخش مدیریت ، قسمت پشتیبانی ( تلفنی و حضوری ) ،سالن جلسات و ... نیز هر یک اتاقی مخصوص به خود را دارد.3 نفر گرافیست که در بخش طراحی فعالیت دارند ، با برنامه های گرافیکی نظیر Photoshop , Corel Draw , Firework , Flash MX , و ... آشنایی دارند و در طراحی از این برنامه ها بهره میگیرند. طراحی انواع کارت ویزیت ، سررسید ، بنرها و دیگر طرحهای موجود بر روی انواع هدایای تبلیغاتی بر عهده‌ی این گروه می باشد. البته دربخش دیزاین وب سایت ها نیز طراحی Header و Footer و عکسهای دیگر موجود در سایت ها بر عهده ی این 3 نفر است.
در این شرکت 2 نفر برنامه نویس وب مشغول به کار هستند. وظیفه ی برنامه نویسان ، ساخت صفحات پویا و ایستا ( Dynamic , Static) وب است و برای این منظور از محیط های برنامه نویسی Microsoft Visual Studio ونیز برنامه ‌هایی نظیر Dream weaver و Front Page استفاده می کنند. و به این علت که گاهی برای طراحی برخی از وب سایت ها به پایگاه داده ( Database ) نیاز پیدا میکنند با برنامه هایی همچون Access ساخت شرکت Microsoft و نیز SQL Server محصول همین شرکت آشنایی کافی دارند. یکی از این دو شخص مسلط به زبان PHP و دیگری مسلط به زبان C# میباشد.
کلمات کلیدی:


فهرست
آشنایی كلی با مكان كار آموزی و بخش های مرتبط ....... 1
آزمون آموخته ها ............................................ 3
یادگیری Script نویسی با JAVA .............. 3
ارتباط جاوا را با زبان html ........................... 4
پارامتر ............................................................. 7
شرط ............................................................... 9
خصوصیات ....................................................11
Methods (متد ) ........................................ 12
Event (رویداد) .......................................... 13
عملیات برنامه نویسی ................................... 14
متغیر در جاوا اسكریپت ................................ 15
تابع ................................................................ 17
آرایه ............................................................... 19
حلقه ............................................................... 21
فرم ................................................................ 25
خطایابی (كد جاوا) ....................................... 28
Style ................................................... 31
یاد گیری نرم افزار Flash MX .................. 33
اسکریپت چیست ؟ ....................................... 33
قالب دستوری اكشن اسكریپت ..................... 33
كامنت نویسی ................................................ 36
آشنایی با سمبل ها در فلش ........................... 37
Action Script – Fscommand ........... 39
سرور افزار Flash Communication Server MX
سرور افزار Macromedia Breeze ......... 41
سرور افزار Macromedia Flex ............ 42
کامپوننت های اکشن اسکریپت ...................... 44
اکشن اسکریپت ، یک زبان شیئ گرا .............. 44
اكشن اسكریپت : متغیر های رشته ای ، عددی و بولین و نال .... 46
اكشن اسكریپت : كنترل در زمان اجرا ............... 50
اكشن اسكریپت - متغیر ها در فلش .................51
اكشن اسكریپت : استفاده از عملگرها برای دستكاری مقادیر عبارت ها ....55

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1054
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,352
  • بازدید ماه : 1,352
  • بازدید سال : 35,577
  • بازدید کلی : 264,634